Fearless Finns ja NOCCO laajentavat yhteistyötään

Fearless Finns -maajoukkueet ja funktionaalinen juomabrändi NOCCO, joka on tunnettu sokerittomista, kofeiinia ja BCAA-aminohappoja sisältävistä juomistaan, ovat solmineet laaja-alaisen kahden vuoden yhteistyösopimuksen. Alkavaan kauteen ajoittuva sopimus kattaa alppihiihdon, freeskin ja kumparelaskun maajoukkueet.
Ski Sport Finlandin Project & Key Account Manager Marcus Sandell kuvailee yhteistyötä NOCCOn kanssa luontevaksi:
”Aktiiviseen elämäntapaan suunniteltu tuote sopii erinomaisesti Fearless Finns -maajoukkueiden yhteistyökumppaniksi. Yhteistyö syntyi orgaanisesti urheilijoiden tarpeesta, minkä vuoksi urheilijamme ovat tästä yhteistyöstä erityisen innoissaan. Suuri osa Fearless Finns -urheilijoista käyttää NOCCOa jo arjessaan.”
NOCCO Suomen Marketing Activation Manager Anni Maaninka kommentoi yhteistyötä seuraavasti:
”Olemme innoissamme mahdollisuudesta syventää yhteistyötä Fearless Finns -maajoukkueiden kanssa. Talviurheilulajit ovat tärkeä osa suomalaista identiteettiä, ja yhteistyön käynnistyminen talvisesongin kynnyksellä vahvistaa NOCCOn asemaa luonnollisena osana aktiivista elämäntapaa – vuodenajasta riippumatta.”
Sandell kertoo, että yhteistyö tulee näkymään kauden aikana monella tavalla:
”Tuotamme yhdessä sisältöjä sosiaaliseen mediaan, erityisesti TikTokiin. NOCCOn logo tulee myös näkymään maajoukkueiden kisa-asuissa sekä edustusvaatteissa. Lisäksi NOCCO toimii SM-kilpailujen virallisena kumppanina, ja Ski Sport Finland tarjoaa eksklusiivisia elämyksiä NOCCOn verkostolle.”
Kauden aikana yhteistyö syvenee entisestään:
”Fearless Finns -urheilijat tulevat olemaan mukana NOCCOn uutuustuotteiden lanseerauksissa ja tuotteet tulevat luonnollisesti olemaan urheilijoiden, valmentajien ja taustajoukkojen päivittäisessä käytössä.”Ski Sport Finlandin Project & Key Account Manager Marcus Sandell kuvailee yhteistyötä NOCCOn kanssa luontevaksi:
”Aktiiviseen elämäntapaan suunniteltu tuote sopii erinomaisesti Fearless Finns -maajoukkueiden yhteistyökumppaniksi. Yhteistyö syntyi orgaanisesti urheilijoiden tarpeesta, minkä vuoksi urheilijamme ovat tästä yhteistyöstä erityisen innoissaan. Suuri osa Fearless Finns -urheilijoista käyttää NOCCOa jo arjessaan.”
NOCCO Suomen Marketing Activation Manager Anni Maaninka kommentoi yhteistyötä seuraavasti:
”Olemme innoissamme mahdollisuudesta syventää yhteistyötä Fearless Finns -maajoukkueiden kanssa. Talviurheilulajit ovat tärkeä osa suomalaista identiteettiä, ja yhteistyön käynnistyminen talvisesongin kynnyksellä vahvistaa NOCCOn asemaa luonnollisena osana aktiivista elämäntapaa – vuodenajasta riippumatta.”
Sandell kertoo, että yhteistyö tulee näkymään kauden aikana monella tavalla:
”Tuotamme yhdessä sisältöjä sosiaaliseen mediaan, erityisesti TikTokiin. NOCCOn logo tulee myös näkymään maajoukkueiden kisa-asuissa sekä edustusvaatteissa. Lisäksi NOCCO toimii SM-kilpailujen virallisena kumppanina, ja Ski Sport Finland tarjoaa eksklusiivisia elämyksiä NOCCOn verkostolle.”
Kauden aikana yhteistyö syvenee entisestään:
”Fearless Finns -urheilijat tulevat olemaan mukana NOCCOn uutuustuotteiden lanseerauksissa ja tuotteet tulevat luonnollisesti olemaan urheilijoiden, valmentajien ja taustajoukkojen päivittäisessä käytössä.”
